Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Mededelingen van het bestuur.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Keyser
Berichten: 1710
Lid geworden op: 24 apr 2015, 14:26

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door Keyser » 22 jan 2016, 11:11

Serge schreef:Een beurs zonder een biertje is als een vrouw zonder rondingen. Maar op een beurs lopen ook ouders met kleine kinderen rond, dan komt bier op een stand niet zo lekker over ;)

En Heineken is wat mij beteft de term "bier" niet waardig. Nederland heeft echt wel goede bieren, ook pils, maar Heineken hoort daar niet bij. Maar goed, da's vooral een kwestie van smaak.
Mee eens over Heineken.
Ik ken alleen Hertog Jan als bier. De rest smaakt naar een verroeste fiets die uit de Amsterdamse gracht komt.
Gebruikersavatar
Coyote
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 apr 2015, 20:31
Locatie: Nijmegen

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door Coyote » 22 jan 2016, 12:42

Keyser schreef:Mee eens over Heineken.
Ik ken alleen Hertog Jan als bier. De rest smaakt naar een verroeste fiets die uit de Amsterdamse gracht komt.
Dan heb je vast nog nooit Brand gedronken. Is ook, naar mijn bescheiden mening als Limburger, een kwaliteitspils.
En dat zeg ik als liefhebber van speciaalbieren.
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden

300x80x80 (68wh) MA
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4942
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door Bas Pels » 22 jan 2016, 13:39

Zelf vind ik brand te hoppig, zeker de brand bock, maar dat is mijn mening. Objectiever voldoet het zeker aan wat je van een goed bier mag verwachten, maar ik hou niet van veel hop
Ik heb Cribroheros rostratus. Ik ben gelukkig
Gebruikersavatar
Serge
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jan 2016, 14:56

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door Serge » 22 jan 2016, 13:46

Brand is prima, maar ik kan me ook voorstellen dat iemand het niet lekker vind. Het is vrij bitter (de hop inderdaad), maar ik hou daar ook wel van. Ik vind IPA's en dergelijke ook erg lekker.

Grolsch, Hertog Jan, Brand, Gulpener, Alfa, allemaal goed wat mij betreft. Maar Heineken? Nee dank je. Ik vind het veel te zoet smaken. Voor Amstel, Bavaria en Dommelsch loop ik ook niet warm trouwens. Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk :)

Ik snap alleen nog steeds niet zo goed waarom Jupiler zo populair en "hip" is geworden (in Brabant tenminste wel). Het is prima hoor, maar meer dan net bovengemiddeld vind ik het ook eigenlijk niet. Het is zeker niet zoveel beter dat een hogere prijs voor een kleiner flesje acceptabel is. Het is wel een bewijs dat je met goede marketing een middelmatig product zeer goed als premium merk kunt verkopen. Dat hebben ze dan weer wel goed bij Heineken afgekeken.
Gebruikersavatar
scalare1973
Berichten: 1869
Lid geworden op: 08 mei 2015, 20:03
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door scalare1973 » 22 jan 2016, 18:28

Mijn ervaring met jupiler is vooral positief bij grote genutigde hoeveelheden, het koppijn gehalte is er praktisch niet. :D
En dat kan ik helaas niet zeggen van een heineken of grolsch maar Reken mij vooral niet als beroeps drinker :drugged:
Gebruikersavatar
Keyser
Berichten: 1710
Lid geworden op: 24 apr 2015, 14:26

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door Keyser » 22 jan 2016, 18:51

Bavaria en Grolsch worden in deze omgeving weinig gedronken. Het is meestal Amstel of Heineken.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door Nelis » 22 jan 2016, 22:03

Er wordt geen Heineken of bocht gedronken op de NVC Cichliden dag!
Einde discussie?
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Gebruikersavatar
JohnLu
Erelid
Berichten: 2225
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:38
Locatie: Haulerwijk (Frl)
Contacteer:

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door JohnLu » 26 jan 2016, 14:44

Nogmaals bedankt voor alle steun die jullie als leden hebben aangeboden! We hebben de NVC ingelicht over onze komst. :-)

Inmiddels zijn we achter de schermen begonnen om e.e.a. mogelijk te maken. Ook voor toekomstige evenementen ;-)

Om alles een beetje te stroomlijnen zullen we een rekeningnummer openen en vandaar uit de kosten die gemoeid zijn met het promoten van het forum betalen. Zodra dit rekeningnummer bekend is zullen we hier meer info over verstrekken.

We willen benadrukken dat donaties puur vrijwillig zijn, geen minimumbedrag kennen en anoniem gedaan (kunnen) worden.

Alle ideeën, tips, etc. m.b.t. de promotie zullen we (met jullie) uitwerken en bekostigen vanuit die pot. Voor een optimale uitstraling is het ook van belang dat onze "huisstijl" terugkomt in ons promotiemateriaal. Vandaar dat we het ook fijn vinden om vanuit één punt dingen te bestellen.

Blijf vooral meedenken!

:up:
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
Gebruikersavatar
JohnLu
Erelid
Berichten: 2225
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:38
Locatie: Haulerwijk (Frl)
Contacteer:

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door JohnLu » 30 jan 2016, 10:11

In dit topic; viewtopic.php?f=9&t=1219 kunnen jullie de informatie over donaties vinden. :duim:

Naast een bepaald bedrag doneren, kunt u ook een gerichte donatie doen met betrekking tot de promotie-materialen.

Er zijn een aantal leden die in het topic en/of via pb voorgesteld hebben om voor een bepaald item te betalen. We geven er de voorkeur aan om alle ideeën te bundelen en dan vanuit één pot de dingen te bekostigen. Zo houden we controle over hetgeen aangeboden wordt en kunnen we alles in een bepaalde huisstijl maken. Wat er natuurlijk mooi professioneel uitziet.

Dus bijvoorbeeld; men draagt een idee aan (bijvoorbeeld met link) en stort een bedrag naar keuze op de rekening van het forum. Het beheer beoordeeld dit en communiceert dit terug naar de donateur.

Als jullie vragen hebben dan kan dit uiteraard in het topic en anders via pb.
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
Gebruikersavatar
JohnLu
Erelid
Berichten: 2225
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:38
Locatie: Haulerwijk (Frl)
Contacteer:

Re: Het NCF op de NVC Cichlidendag ?

Bericht door JohnLu » 30 jan 2016, 13:33

Het evenement staat ook op facebook. Hier worden de deelnemers genoemd. WIJ staan er uiteraard ook bij!!

https://www.facebook.com/events/179125509113799/
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast