voorstellen
-
voorstellen
Hallo Mijn naam is Edwin en ben bezig met midden Amerika chicliden. Na lange tijd zuid Amerika gehad te hebben ben ik bezig om het een en ander op te steken van dit gebied. Mijn bak is 1.80 lang en heeft als bewoners een koppel Vieja bifasciatus rio chacamax en een koppel Chichlasoma urophtalmus. Groet Edwin
- JohnLu
- Erelid
- Contacteer:
Re: voorstellen
Welkom op het forum!
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
facebook.com/Aquariumroom/
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Welkom op 't forum. Benieuwd hoe die combi in je bak gaat. Foto's zijn altijd welkom 

The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
- Meksjoef
- Erelid
Welkom!
Stevige combo in een meter tachtig, brnieuwd naar de foto's etc
Stevige combo in een meter tachtig, brnieuwd naar de foto's etc
- rob rensen
- Coyote
Welkom hier op het forum
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden
300x80x80 (68wh) MA
300x80x80 (68wh) MA
- scalare1973
- Contacteer:
-
Bedankt voor de welkom berichten ! Helaas heeft de vissencombi die ik had voor problemen gezorgd. In overleg met de zeer coulante handelaar de vissen teruggebracht en voor een geheel nieuw bestand gekeken. Bij dit familie bedrijf voel je nog echt welkom en denken ze echt in oplossingen. SUPER!!!
De nieuwe samenstelling is geworden 6x Thorichthys aureus 2x Hysophyrs nicarquensis 2x Herotilapia multispinosa en 6 x Xiphophorus helleri Guentheri. Foto,s volgen als ze gewend zijn. Met vriendelijke groet Edwin
De nieuwe samenstelling is geworden 6x Thorichthys aureus 2x Hysophyrs nicarquensis 2x Herotilapia multispinosa en 6 x Xiphophorus helleri Guentheri. Foto,s volgen als ze gewend zijn. Met vriendelijke groet Edwin
- Keyser
Re: RE: Re: voorstellen
Dit klinkt als een veel betere combinatie voor jouw bak. Goed gedaan!edwin v schreef:Bedankt voor de welkom berichten ! Helaas heeft de vissencombi die ik had voor problemen gezorgd. In overleg met de zeer coulante handelaar de vissen teruggebracht en voor een geheel nieuw bestand gekeken. Bij dit familie bedrijf voel je nog echt welkom en denken ze echt in oplossingen. SUPER!!!
- Coyote
Daar ga je veel plezier aan beleven aan deze combi.
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden
300x80x80 (68wh) MA
300x80x80 (68wh) MA