Designpuntjes mobiele apparaten
- TeeJay
Designpuntjes mobiele apparaten
Allereerst: ik ben er zeer content mee dat het forum een responsive theme gebruikt. Dat zorgt ervoor dat je prima het forum kunt lezen op kleine schermen zonder vervelend te moeten zoomen en dergelijke.
Wat jullie alleen nog zouden kunnen doen is voor weergave op kleine schermen de banners voor de verschillende biotopen weghalen. Je krijgt nu op kleinere schermen namelijk dit effect:
De banners worden vreemd geplaatst en er ontstaat ook veel loze verticale schermruimte. Ook nemen de banners de gele hoverkleur niet over. Een alternatief zou zijn om kleinere banners te gebruiken.
Ik kan het goed begrijpen als dit soort puntjes niet jullie hoogste prioriteit hebben, maar het zou het geheel wel netjes mooi afmaken .
Wat jullie alleen nog zouden kunnen doen is voor weergave op kleine schermen de banners voor de verschillende biotopen weghalen. Je krijgt nu op kleinere schermen namelijk dit effect:
De banners worden vreemd geplaatst en er ontstaat ook veel loze verticale schermruimte. Ook nemen de banners de gele hoverkleur niet over. Een alternatief zou zijn om kleinere banners te gebruiken.
Ik kan het goed begrijpen als dit soort puntjes niet jullie hoogste prioriteit hebben, maar het zou het geheel wel netjes mooi afmaken .
Momenteel bakloos.
- bertD
Re: Designpuntjes mobiele apparaten
Tapatalk
- TeeJay
Ik ga geen app kopen om forums te lezen. Daar heb ik een browser voor .
Momenteel bakloos.
- bertD
Tis gratis hoor....
- Keyser
En het werkt prima. Je krijgt bijvoorbeeld zelfs een notificatie als iemand je quote.
Foto's en filmpjes plaatsen is appeltje eitje.
Foto's en filmpjes plaatsen is appeltje eitje.
- JohnWu
- Erelid
Teejay, bedankt voor je input.
Responsive betekend ook dat het design checked met wat voor device je de site checked. De afmetingen die je nu toont in een windows machine zijn denk ik bedoeld om te laten zien dat het er raar uit ziet op mobile devices? Echter reageert de forumsoftware anders op mobile browsers dan op browser van "Pc's".
Ik heb van bovenstaande dingen geen last als ik op mijn mobile device of tablet inlog. (dan maak ik nog geen eens gebruik van Tapatalk).
Dit is hoe het forum op mijn mobile device(kleine scherm) er uit zien.
Responsive betekend ook dat het design checked met wat voor device je de site checked. De afmetingen die je nu toont in een windows machine zijn denk ik bedoeld om te laten zien dat het er raar uit ziet op mobile devices? Echter reageert de forumsoftware anders op mobile browsers dan op browser van "Pc's".
Ik heb van bovenstaande dingen geen last als ik op mijn mobile device of tablet inlog. (dan maak ik nog geen eens gebruik van Tapatalk).
Dit is hoe het forum op mijn mobile device(kleine scherm) er uit zien.
-
Ik heb precies het zelfde als TeeJay, als ik op mijn mobiel zit.
Ik gebruik een samsung galaxy s4 (android) met IE.
Ik gebruik een samsung galaxy s4 (android) met IE.
Filosofie is dat vakgebied waarop je een hoop stof doet opwaaien en vervolgens klaagt over het feit dat je niets kunt zien.
- Keyser
Internet Explorer? Probeer tapatalk eens. Werkt dikke prima
- TeeJay
Voor mij was het browservenster resizen even een luie manier om te testen. Hier wat ik op mijn apparaten krijg:
Mijn Nexus 7 model 2012, Firefox:
Mijn Moto G model 2014, Firefox:
Over de grote linie werkt het helemaal prima, op smallere schermen werken die banners alleen niet helemaal lekker. Ik denk dat je die het beste vanaf een bepaalde schermgrootte kunt verbergen .
Mijn Nexus 7 model 2012, Firefox:
Mijn Moto G model 2014, Firefox:
Over de grote linie werkt het helemaal prima, op smallere schermen werken die banners alleen niet helemaal lekker. Ik denk dat je die het beste vanaf een bepaalde schermgrootte kunt verbergen .
Momenteel bakloos.
- Nelis
Ik gebruik mijn telefoon gewoon om te bellen of een sms op zijn tijd.
Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen, waarvan zijn duim niet bijna vergroeit is met zijn telefoon....
Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen, waarvan zijn duim niet bijna vergroeit is met zijn telefoon....
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Mannen worden gemaakt.