ff voorstellen
-
ff voorstellen
hallo medecichliaden, ik heb me net aangemeld bij het forum en zal me ff voorstellen. Ik ben een 42 jarige man uit het gezellige zuiden en al enige jaren actief met aquaria en koi's. Door de jaren heen heb ik me verdiept op de cichlides waaronder de discus, maanvis en de miden amerika cichlides en ik inmiddels een behoorlijke collectie heb opgebouwd.
Momenteel heb ik in totaliteit 14 aquariums draaien van diverse afmetingen. Hoezo een hobby energie en waterleveranciers zijn super blij met me. Normaal heb ik 4 a 5 bakken draaien echter momenteel heb ik drie nesten jongen zitten van enkele soorten en derhalve draaien er nu ee paar bakken extra haha
Mn huidige visbezetting is als volgt: 9 nakweek wildvang discus santarem/tefe , 7 x nakweek wildvang orinco altum, 3 x nakweek wildvang redfback/shoulder , 2 x vuurbuikcichlide ( asthateros longimanus) 2 x asthateros macracanthus 1x vieja melanures vrouw ( man helaas gestorven door uitgevallen pomp).
Nog een kleine 45 jack dempsey nakweek van ca 8 cm , 14 vieja bifaciatus en nog een kleine 350 nakweek vieja melanures en nog wat klein grut zoals corydaro julii en de greenstripe, en nog wat ruitzalmpjes clown botia, pleco 2X en naog een 20 ancystrus.
Foto's volgen zsm moet ff uitdokteren hoe het gaat op dit forum, Indien er iemand intresse heeft in jonge vissen gewoon ff melden haha. Ik moet momenteel ff de bezetting wat gaan inkrimpen ivm drukte op mn werk en derhlave iets minder tijd heb
groetjes vuurstaartje
Momenteel heb ik in totaliteit 14 aquariums draaien van diverse afmetingen. Hoezo een hobby energie en waterleveranciers zijn super blij met me. Normaal heb ik 4 a 5 bakken draaien echter momenteel heb ik drie nesten jongen zitten van enkele soorten en derhalve draaien er nu ee paar bakken extra haha
Mn huidige visbezetting is als volgt: 9 nakweek wildvang discus santarem/tefe , 7 x nakweek wildvang orinco altum, 3 x nakweek wildvang redfback/shoulder , 2 x vuurbuikcichlide ( asthateros longimanus) 2 x asthateros macracanthus 1x vieja melanures vrouw ( man helaas gestorven door uitgevallen pomp).
Nog een kleine 45 jack dempsey nakweek van ca 8 cm , 14 vieja bifaciatus en nog een kleine 350 nakweek vieja melanures en nog wat klein grut zoals corydaro julii en de greenstripe, en nog wat ruitzalmpjes clown botia, pleco 2X en naog een 20 ancystrus.
Foto's volgen zsm moet ff uitdokteren hoe het gaat op dit forum, Indien er iemand intresse heeft in jonge vissen gewoon ff melden haha. Ik moet momenteel ff de bezetting wat gaan inkrimpen ivm drukte op mn werk en derhlave iets minder tijd heb
groetjes vuurstaartje
- tanganyikafreak
- Erelid
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Re: ff voorstellen
Welkom op 't forum
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
- Meksjoef
- Erelid
Welkom Enne longimanus... die zie je niet vaak Zie ik graag met de tijd wat foto's van voorbij komen (ook nooit geweten dat die een Nederlandse naam hadden)
- scalare1973
- Contacteer:
- Fred Bassed
- Contacteer:
welkom
ex Cichlasoma pearsei guatemala variant (kopp)
Chuco intermedium "Rio Chacamax" (wv)
(plus jongbroed) (melanures Laguna Sacpuy f1 )
Chuco intermedium "Rio Chacamax" (wv)
(plus jongbroed) (melanures Laguna Sacpuy f1 )
- eek83
Welkom
- bertD
welkom!
-
Welkom!
-
welkom!