Ook maar ff voorstellen
- Corke
Ook maar ff voorstellen
Daar gaat ie dan. Ik ben Cor uit Veldhoven.
Sinds een paar jaar aquariumliefhebber. Ik heb een zelfbouw aquarium met afmeting 150 x55 x60 cm met 2 stuks JBL e1501 filterpompen, 2 stuks 300W Hydor externe verwarming, Tunze stromingspomp 4500 l/h, 2 stuks JMB ledbalken 36W waarvan 1 opgebouwd met 1bl/4w en een met 1bl/3w.
Ik heb hierin inmiddels opeenvolgend ( dus niet tegelijk ) 3 verschillende groepen Tropheus gehouden ( moorii katoto, moorii caramba red bishop, en de Kaiser Ikola ). Dit ging erg goed, en is ook zeer mooi!
Sinds deze week ben ik overgestapt op Lake Victoria cichliden. De bak is volledig opnieuw opgestart, en samen met Andre van Riftvalley hebben we een mooi bestand samengesteld.
Er zit nu in: Haplochromis CH44, Astatotilapia Ishmaeli ( lijkt me Haplochromis Ishmaeli: moet ik nog ff navragen , Astatotilapia Aenocolor Yellow Belly, Harpachromis orange rockhunter. Er komt nog bij: Paralabidochromis rock kribensis.
Zal binnenkort wel wat foto's van de bak op het forum plaatsen, zodra de laatste vissen erin zitten.
Sinds een paar jaar aquariumliefhebber. Ik heb een zelfbouw aquarium met afmeting 150 x55 x60 cm met 2 stuks JBL e1501 filterpompen, 2 stuks 300W Hydor externe verwarming, Tunze stromingspomp 4500 l/h, 2 stuks JMB ledbalken 36W waarvan 1 opgebouwd met 1bl/4w en een met 1bl/3w.
Ik heb hierin inmiddels opeenvolgend ( dus niet tegelijk ) 3 verschillende groepen Tropheus gehouden ( moorii katoto, moorii caramba red bishop, en de Kaiser Ikola ). Dit ging erg goed, en is ook zeer mooi!
Sinds deze week ben ik overgestapt op Lake Victoria cichliden. De bak is volledig opnieuw opgestart, en samen met Andre van Riftvalley hebben we een mooi bestand samengesteld.
Er zit nu in: Haplochromis CH44, Astatotilapia Ishmaeli ( lijkt me Haplochromis Ishmaeli: moet ik nog ff navragen , Astatotilapia Aenocolor Yellow Belly, Harpachromis orange rockhunter. Er komt nog bij: Paralabidochromis rock kribensis.
Zal binnenkort wel wat foto's van de bak op het forum plaatsen, zodra de laatste vissen erin zitten.
- PaulaHusky
Re: Ook maar ff voorstellen
Welkom op dit leuke en informatieve forum.
We zien hier graag foto's.
We zien hier graag foto's.
- scalare1973
- Contacteer:
- tanganyikafreak
- Erelid
- Corke
Thnx allen!
- minipol
- Erelid
- Contacteer:
Welkom op het forum
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
- David
Welkom Cor! Ik ben erg benieuwd naar je bak en vissen. Goed dat er ook een Victoria liefhebber bij is gekomen op dit forum, die heb ik hier nog niet gezien.
300x80x80 Midden Amerika viewtopic.php?f=45&t=3245
- Corke
Ben ook nog maar net begonnen met Lake Victoria cichliden.David schreef:Welkom Cor! Ik ben erg benieuwd naar je bak en vissen. Goed dat er ook een Victoria liefhebber bij is gekomen op dit forum, die heb ik hier nog niet gezien.
Heb hiervoor tropheus gehouden.
-
Welkom!
- JohnLu
- Erelid
- Contacteer:
Welkom Cor. Leuk Victoria! Ben ook benieuwd naar de plaatjes...
https://www.youtube.com/user/JohnluFrl
facebook.com/Aquariumroom/
facebook.com/Aquariumroom/